Jacht sprzedany przez Power Boats Poland w 2019 roku cały czas pozostaje w naszej obsłudze. Jeden właściciel od nowości – jacht nigdy nie był czarterowany, przez 12 miesięcy w roku jest pod opieką załogi. Co roku pełen przegląd wraz z odświeżeniem antyfoulingu jest wykonywany w profesjonalnej stoczni – dokumentacja do wglądu. Stan idealny. Jacht będzie dostępny do odbioru w sezonie 2025. Przebieg na listopad 2024 to: silniki – 1300 motogodzin, generator – 3500 motogodzin. Wizyta na jachcie możliwa jest w każdej chwili po umówieniu spotkania. Piękna, luksusowa i wykończona ze smakiem jednostka z najbardziej prestiżowej włoskiej stoczni.
Benetti Delfino 95 posiada 5 komfortowych i eleganckich kabin dla właściciela i gości oraz 3 kabiny w czesci dla załogi.
Jacht Benetti Delfino 95 to wyjątkowa jednostka, która wyróżnia się pod wieloma względami:
Benetti Delfino 95 to jacht wypornościowy zapewniający najwyższy komfort zarówno właścicielowi, jak i jego gościom. Dwa silniki wysokoprężne MAN, o mocy 1000 KM każdy, gwarantują zasięg 2.000 mil morskich bez konieczności zawijania do portu;
Kabina własciciela w Delfino 95 jest umieszczona na głównym pokładzie i wykorzystuje jego pełna szerokość w części dziobowej jachtu, łazienki właścicieli znajdują się na tym samym poziomie co kabina;
Dodatkowa sterówka na Sun Deck nad górnym pokładem zapewnia panoramiczne widoki i dużą przestrzeń zewnętrzną dla gości;
Górny pokład Delfino 95 ma na tyle dużo miejsca, że Właściciel bez problemu może urządzić tu koktail dla kilkunastu gości;
Jacuzzi znajduje się na pokładzie dziobowym, zwiększając w ten sposób rozmiar jacuzzi i przestrzeń życiową na pokładzie górnym;
Benetti Delfino 95 wyposażony jest w standardowe stabilizatory przeciwprzechyłowe, klub plażowy na rufie i garaż dla łodzi motorowych, w którym mieści się łódź Williams 445 oraz skuter wodny;
Benetti Delfino 95 to najmniejszy jacht w ówczesnej ofercie Benetti, jednakże zapewnia udogodnienia porównywalne z dużo większymi jachtami seryjnych marek;
Benetti Delfino 95 to nie tylko jacht prawdziwego dżentelmena, ale także idealna łódź rodzinna.
.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
KONSTRUKTOR: Stocznia Benetti, Włochy
ARCHITEKT MORSKI: Benetti
STYLIZACJA I KONCEPCJA KADŁUBA: Giorgio M. Cassetta Yacht & Interior Design
PROJEKT WNĘTRZ: Achille Salvagni Architetti
MATERIAŁ KONSTRUKCYJNY: GRP/CF
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA (LOA): 28,95 m
SZEROKOŚĆ MAKSYMALNA: 7 m
MAKSYMALNE ZANURZENIE PRZY PEŁNEYM OBCIĄŻENIU: 2 m
WAGA PRZY PEŁNYM OBCIĄŻENIU: 145 ton
POJEMNOŚĆ PALIWA: 20 000 l
POJEMNOŚĆ ŚWIEŻEJ WODY: 2500 l
SILNIKI GŁÓWNE: 2 x MAN V8 1000 735 kW (1000 KM) przy 2300 obr./min każdy (przebieg: 1171 godzin – stan na lipiec 2024)
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ PRZY POŁOWIE OBCIĄŻENIA: 13,5 m/h
PRĘDKOŚĆ PRZELOTOWA: 12,5 m/h
ZASIĘG PRZY 10 węzłach: 1950 mil morskich
GENERATORY: 2 x 55 kW 230 V AC / 3 fazy / 50 Hz (przebieg: 3029 godzin – stan na lipiec 2024)
STER STRUMIENIOWY DZIOBOWY: Elektryczny
STABILIZATORY: Elektryczne – w ruchu i na kotwicy
ŚRUBY: 2 x pięć niklowo-aluminiowo-brązowych łopatek i piasty
UKŁAD ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY: BEST (ekskluzywna technologia morska firmy Benetti)
ZAKWATEROWANIE DLA WŁAŚCICIELA I GOŚCI: 10 osób 5 kabin
ZAKWATEROWANIE DLA ZAŁOGI: 5 osób 3 kabiny
KLASYFIKACJA: RINA C @ Hull • MACH Y
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
POKŁAD GŁÓWNY
– Roleta FILTRAVEDO opuszczana manualnie za sofą i z boku kokpitu rufowego
– Szafka z kostkarką, zlewem i koszem na śmieci w kokpicie rufowym
– Chłodziarka do wina na 38 butelek w kuchni
KABINA ARMATORSKA
– Dodatkowa wanna w kabinie armatorskiej z prysznicem po środku dwóch łazienek
– Dodatkowy schowek w ścianie łazienki (po stronie bez wanny)
– Zintegrowana toaleta z bidetem w kabinie armatora i kabinach gości
– Otwierane okna w kabinie master
DOLNY POKŁAD
– Zasłony garażowe z nazwą jachtu
GÓRNY POKŁAD
– Rozsuwany stół na górnym pokładzie
– Bar z granitowym blatem
– Kosz na śmieci pod umywalką
– Chłodziarka na wino
– Grill na górnym pokładzie w tylnej cześci
– Siedzisko pilota w sterówce
– Jacuzzi
POZOSTAŁE
– Stolik kawowy przy sofie na Sun Deck
– Podświetlana nazwa jachtu ze stali nierdzewnej i plexi
– Oświetlenie podwodne Cantalupi 90
– Ręcznie rozkładane markizy na górnym pokładzie ze słupkami ze stali nierdzewnej
– Ręcznie rozkładane markizy na górnym pokładzie
– Telewizor w kabinie VIP powiększony z 32″ do 43″
– Ekrany w sterówce powiększone z 15″ do 19″
– Dodatkowy ekran 12″ w sterówce na Sun Decku
– Automatyczne drzwi na głównym pokładzie
– Przygotowanie pod telewizję satelitarną
– Zasilanie portowe zwijane na kołowrocie CM8 z kablem 100A
– Ster strumieniowy rufowy BTM40-EA37 220V z tunelem ze stali nierdzewnej
– Odsalarka Idromar MC9S – 375l/h zamiast MC3 – 180l/h
– Dodatkowe knagi
– Stolik oraz leżanka na przednim pokładzie
– Modyfikacja toalety dziennej
– Baterie w łazienkach Zucchetti Savoir stainless steel
– Skórzane wezgłowia lóżek w kabinach
– Granitowy blat – bar oraz nad chłodziarką
– 2 sofy oraz 2 fotele Salvagni
– Stół w kokpicie z funkcja powiększania, krzesła 4szt.