Delphia 1150 – najpopularniejszy model z linii Escape, jednostka ta posiada pełnomorską kategorię projektową B co w połączeniu z dwoma niezawodnymi silnikami Volvo Penta o łącznej mocy 460KM oraz półwypornościowym kształtem kadłuba powoduje, że łódź jest bardzo dzielną, oszczędną i dynamiczną jednostką, którą bez najmniejszych problemów można opłynąć basen morza Bałtyckiego czy Adriatyk. Dwie obszerne kabiny, dwie łazienki oraz konwertowalny salon zapewniają bardzo dużo miejsca dla całej załogi. Jednostka ta jest jedną z najlepiej wyposażonych wersji jaka kiedykolwiek została wyprodukowana w stoczni w Olecku. Utrzymana jest w stanie idealnym. Serdecznie polecamy!
SILNIKI:
2 x silnik Volvo D4-230, Z-drive (przebieg ok. 370 mth – gwarancja do 07.2025)
OPCJE DODATKOWE DO SILNIKÓW:
Joystic Volvo – Penta
Monitorowanie parametrów silnika NMEA Interface (tylko w silnikach Volvo)
Większy zbiornik paliwa 700 L
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
Trym klapy (elektryczne)
Zmiana kształtu okien na burtach w kabinie rufowej (potrójne pionowe iluminatory)
Pasy linii wodnej na kadłubie: 562 Matt (Deep sea blue)
Końcówka listwy z nierdzewki (2 szt.)
Listwa maskująca inox (na pawęży) – zamiast standardowej białej
Dłuższa platforma kąpielowa (120 cm)
2 dodatkowe knagi na pawęży
Pokład w sztucznym teaku kolor NATURAL
Oświetlenie dekoracyjne pokładu
Łoże kotwiczne ze stali nierdzewnej
Winda kotwiczna 700 W z łożem kotwicznym
Kotwica stal nierdzewna Delta 16 kg z 50 m 8 mm łańcuchem ze stali nierdzewnej
4 liny cumownicze i 12 odbijaczy
Reflektor – szperacz z pilotem (na dachu sterówki)
Elektrycznie otwierany luk 1800 x 1100 w dachu sterówki – zamiast standardowego 720 x 770
Roleta z moskitierą Ocean Air do elektrycznie otwieranego luku 1800 x 1100
Elastyczny dach w części rufowej (otwierany)
Zasłonki na drzwi zamykające kokpit, mocowanie zasłonek przy suficie przykryte panelem
Wycieraczka mechaniczna GALLINEA X 2
Amortyzowany fotel sternika
Sterowanie windy kotwicznej z pozycji sternika, z licznikiem łańcucha
Luk w szybie bocznej sterówki, lewa burta (dostęp do knagi)
Uchwyty na napoje (2 szt.)
2 głośniki Fusion 4” w kokpicie
Sztuczny teak w kokpicie: na podłodze, siedzeniach i platformie kąpielowej kolor NATURAL
Materace w kokpicie + oparcia na reling + materac pokładu słonecznego, kolorystyka: SAPHIRE + CREAM
Cabrio (brezentowa zabudowa rufy) – kolor ciemnoniebieski CAPTAIN NAVY
Zamknięcie rufowe – drzwiczki
Prysznic rufowy zimna + ciepła woda
Wnętrze New Design
Wybudowa w czereśni (blat w kambuzie w QUARRY OYSTER)
Rolety poziome luki i świetliki
Plisy pionowe luki i świetliki
Kolekcja tapicerki PRO NORDIC
Kolekcja tapicerki PRO ELEGANT
Kolekcja tapicerki PRO MODERN
Okienka na lewej burcie w kabinie rufowej zamiast szafek (szafki z dostępem od góry), pełna szerokość kabiny rufowej, szafki obniżone na lewej i prawej burcie. Obudowa okienek w kolorze beżowym.
Wykładzina podłogowa w kabinach FLUFFY
Wejście do toalety na prawej burcie z kabiny dziobowej (zamiast z korytarza)
Wylewka prysznica w toalecie na prawej burcie ulokowana koło sedesu, z 1,6 m wężem. Standardowa wylewka zamieniona na wylewkę premium, stałą.
2 toalety elektryczne (zamiast standardowych)
Żaluzje na okna boczne w mesie
Blat z materiału korian/staron: QUARRY OYSTER
Dodatkowa lodówka 100 L, otwierana od przodu (CR100)
Dodatkowe rozkładane siedziska w mesie (2 szt., przy stole)
Wykładzina podłogowa w mesie: Beż 001
Dodatkowy akumulator 110 Ah
Większa ładowarka 230V/12V/60A
Fusion MS-RA70 Series Marine Radio AM/FM/ipod/USB, bluetooth, 2 głośniki Fusion 6” (czarne) w messie, antena
Powiększenie bojlera do 60 L
Simrad RS20 VHF Radio
Czujnik wychylenia steru
Ogrzewanie Webasto Air Top Evo 55 z nawiewem na przednią szybę
GNIAZDA (wszystkie gniazda zamiast tych opisanych w standardzie, czyli 3 dodatkowe):
• 3 gniazda 5 V USB (przy konsoli, w kabinach)
• 4 gniazda 230 V (2xkambuz, po 1 w kabinach)
Simrad NSS 12 Evo 3 Chartplotter
Pasy ratunkowe 2 x 4 sztuk (zestaw)
Koło ratunkowe z liną 30 m pławą (w pokrowcu)
2 liny cumownicze
Autopilot SIMRAD AP 44 NAC 3 lub nowszy